Ställ din fråga!

Fråga vad du känner för .. Så svarar jag på det jag känner för ;)
Kommentarer
Postat av: Zandra

Varför har du slutat & blogga om alla dom dagarna som man följer? ;)

2011-04-14 @ 22:41:50
URL: http://zandraaak.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hej!! Jag undrar om det går att köpa cupcake klockan på nätet ? Då jag inte har en möjlighet att ta mig till erna butik :(

mvh Angelica

2011-04-15 @ 10:09:42
URL: http://www.metroblog)en.se/otr0lig
Postat av: Stina

Funderar du på att ta körkort?

2011-04-15 @ 23:05:48
Postat av: Emilia

Varför säljer du alltid en massa saker?

2011-04-16 @ 21:19:05
Postat av: Anonym

Hej varför funkar inte webbutiken? jag ville ju handla te:)

2011-04-17 @ 20:58:05
Postat av: Rebecca

Hej, Jag har kommigt att tänka på att du har en tatuering som du är miss nöjd med och jag har en kompis som har en massa födelse märken som hon är miss nöjd med och hon använder en produkt som kallas ´´COVER FX-Cream foundation´´ och den täcker dem perfekt! Formulan är framställd för att täcka saker som tatueringar, märken. Ville bara ge dig ett råd eftersom du verkar vara lita lissen över att tatueringen inte blev så bra...! MHV. rebecca

2011-04-17 @ 23:35:12
Postat av: Julle

Tja Electra! Jag tycker du är en suverän tjej! Jag har följt din blogg sedan jag såg att du hade en, innan dess var jag en slav till dig bilddagbok... :D haha, men iaf, min fråga är: håller du fortfarande på med dreads? : ) annars om du kanske har några till salu, bara sådär? (a) /jullis

2011-06-13 @ 14:40:02
URL: http://jewlijah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign