Sugen!

På att färga slinga i min lugg igen haha *^^* Vill även klippa kort kort bulle lugg .. Jag är bara så orolig jämnt att inte passa i det .. Fast jag har nästan alltid haft lugg :P Men känns jobbigt endå ..Även sugen på rött hår men orka? jävla pissigt att hålla i ordning på..

Fick hem min klänning idag =) rosa med prickar=) Helsöt. Den passa med.. Skönt att man verkar gått från XL till L..

Hoppas på fiiiint väder nu i helgen så man kan fixa & dona i trädgården..
Vi sdka sälja vår drakhylla från agora  nu.. den kosta  i nypris ca 3000 :- vi vill ha 1600 :- Den är hur fin som helst ..

Hitta denna bilden på nätet men ska fixa en bättre bild imorgon . Men det är denna iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign