Trädgård & mormor!

Vilken dag fylld av händelser .. Först upp & fixa till sig sen få komentaren hur har du gjort för att bli tjockare sen iväg till Helsingborg=) haha.. Va först där & köpte presenter för Benjy ska på kalas imorgon  samt lite dop grejs & blommolr,krukor med mera .. Får snart ta lite bilder utifrån kanske?=) Köpte även lite sommarkläder till mina fina barn :) Så fina.

Efter det vart det dax för påskmiddad hos min mormor i Landskrona *HostskitstadHost* Men det va mysigt..Vi fika ute där i värmen & barnen fick en jäkla massa påskstuff :) Glada va dem japp japp!

Sen hem igen & dona lite till i trädgården (älskar det) Sen kom mamma & Lena hem till oss & snacka lite & drack kaffe . Himla mysig knas dag :)

Nu är det kväll & vi ska slappa ,har nyss lekt påskhare & lagt ut allt påskigt ,glada barn imorgon? ja-a .

Glad påsk på er!
Kommentarer
Postat av: Mikaela

Glad påsk snygging :D

2011-04-23 @ 10:43:18
URL: http://meeelalee.blogg.se/
Postat av: Emma

Glad påsk!

Jag är en ny stalker på din blogg serru.

2011-04-23 @ 13:44:40
Postat av: Anonym

Har läst ett par gånger att avskyr landskrona. Får man fråga varför du har denna uppfattning?



Vi bor i landskrona och visst pågår det en del skit, precis som i alla städer men iövrigt en väldigt fin stad tycker jag :-) Trevlig helg.

2011-04-23 @ 21:06:09
Postat av: Madelene & Alice

Hoppsa glömde uppgifterna. Men det var jag som komenterade nyss.

2011-04-23 @ 21:06:53
URL: http://madelenewyrtz.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign