Gadda!

Hej hopp, ni ska bara vet hur jävla trött jag är idag :O .. Kan tänka mig detsamma om babe då han kom hem vid 3 inatt? & ska upp vid 05:30.. Littttttte synd tycker jag om honom  :)

Zandra va här igårkväll  vi käka tårta  snacka mög & hon satt & svina sig & jag satt & fick stå ut.. haha .
kolla gammla bilder då hon va smal & ful .  Nu e hon bara ful, som jag typ ;) haha skoja .

Idag ska jag vara i butiken lillans presentbod.. Sen vid 2 tiden blir det tatuering . " Härlet "
Vet faktiskt inte om jag lägger ut någon bild på dem .. men egentligen är dte ju ingen jätte unik tatuering faktiskt så vi får se .. Den är iallafall uppritad till mig  så vi får se.

 fyfan, försöka vakna till nu..Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Zandra

Hahahaha,a wwwwwwwwwwwwwwwww

2011-08-30 @ 19:25:19
Postat av: Emmi

Skulle ju helt klart vara otroligt spännande och se tattoon sen!

2011-08-30 @ 21:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign