Halv 6?!

Wtf! Jaja bit i det sura äpplet & vakna ..  Såhär tidigt har nog Hailie aldrig vaknat innan .. Fifan .. När kroppen inte är van vid så tidiga tider så känner man sig smått döende ..
Plus dagarna blir så onööödigt långa ..Åhåå.. Gnäll gnäll..

Igår  Va vi hemma hos Zandra & Johan  drack kaffe & sånt .. Sen så blev det spontan middag där,sjukt gott!
Sen skulle vi gå en runda men Zandra va sådär äckligt skitnödig hela tiden så det gick inte   så efter hon sketit på tre olika ställen  på vår promenad så avsluta vi den & gör ett nytt försök idag ,haha :)

Vissa svenskar bör inte ens få¨göra musik inser jag nu när jag har Mtv på .

Nu ska jag försöka gå från zombie till människa .. wish me luck.

Kommentarer
Postat av: Zandra

Haha, ja fyfan asså! Haha!

2011-08-10 @ 09:14:39
URL: http://zandraaak.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tänkte bara säga att "Jensley" på Helgon har nästan en identisk tattis som du har. (leo på bröst)

2011-08-10 @ 10:07:58
Postat av: BETTYBOOM SVAR

Anonym.. yeye pallar inte bry mig mer det är så många som kopierat den redan.. jag vet att jag vet att jag va först =) Fanns säker någon men ingen jag visste iaf ..jag drömmde om den tatueringen en natt & dagen efetr boka jag tid ^^ så det är så jag fick upp iden för den.. andra är bara kassa kopior .. Men trist såklart

2011-08-10 @ 14:03:50
Postat av: Lizzie

Hehe kan jag gå från Zombie till människa kan du ;)

KRAM <3

2011-08-10 @ 14:16:38
URL: http://chibi84.blogg.se/
Postat av: Stina

Usch tråkigt med copycats. Men man kan ju tyvärr inte ha koll på alla andras tatueringar innan man gör dem, vilket gör att man aldrig kan vara 100% säker på att man är ensam om tatueringen.

2011-08-10 @ 19:24:10
Postat av: Sykes

Menade mer att hon på helgon troligen kopierat Electras, och inte tvärtom.. :)

2011-08-11 @ 23:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign