Havet i Landskrona!

Ja tro det eller ej,jag va vid havet i Landskorna idag MED mina barn . Brukar inte utsätta oss sådär ofta direkt för den staden.. dock visste jag inte vi skulle dit fråns vi satt i bilen :D Men  det blev jätte mysigt :) Rätt sällskap så har man  de trevligt endå . Va ute igår ju med Linda & promenixa..Så då prata vi om att åka till havet idag vilket vi gjorde =) Jag,Linda ,Mille, Milles syskon & mamma.  Trodde faktiskt inte jag skulle bada i havet ens (gillar inte hav) men jag doppa mig faktiskt :) Barnen älska det båda två .Kul.

Sen åkte vi hem så gick vi till kiosken & köpte varsen glass :)  Verkligen tacksam & glad över att Ni bor närmre nu & inte i Malmö mer ^^


Några bilder ,

        

Tack för en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Linda

me too det var jättekul =)

roligt att det blev så många schnygga bilder också! =P

2011-08-06 @ 12:04:12
Postat av: My

Hej.

vi är vänner på bdb, och jag brukar läsa din blogg också.

Är så imponerad av dig för du är så duktig på allt :D

Jag tänkte höra med dig om dina tårtor och så.

Hur långt bort "får" man bo om man ska köpa en tårta av dig?

Mvh

My Roos

2011-08-06 @ 13:44:53
Postat av: Sandra

Vad tråkigt att vi inte träffades på för vi var också där. :D

2011-08-08 @ 12:55:54
URL: http://saanra.blogg.se/
Postat av: electra

My va kul=)

ja man får bo vart man vill sålänge man kan hämta upp den =)

2011-08-08 @ 16:46:26
URL: http://bettyboom.blogg.se/
Postat av: My

Okej,

Bor i sthlm nämligen :P

de skulle inte gå då va? =(

2011-08-09 @ 13:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign