Red!

Hemma efter en dag i butiken nu :) Varit en rätt lugn dag idag . Men fått in jätte fina skrivböcker  (bild nedan)
Fick även löshår idag av en av våra kunder =) super gulligt !

Nu på Lördag ska jag & Zandra ha vår tjejkväll  :) Kommer även en som kommer hålla i erotikparty då under kvällen :) Kul :D

Sen på Söndag blir det loppis i vår trädgård  .. Hoppas nu där kommer folk med ! Gör gärna reklam..  Det kommer säljas allt från döskallar till gullelull ^^ Lite barngrejer med & ja massa annat .. Så kom :) mejla mig om ni vill hitta dit  =)

Har även bokat tid för tatuering :D:D Lär dock inte berätta vad det är .. Får se om jag ens visar dem sen .. Men kul ,jag har läääääängtat !!!

Lite bilder !

   

Kommentarer
Postat av: H a n n a W i l d

hej!

kommer webshoppen funka snart? :)

på lillans presentbod, men det förstod du nog :)

2011-08-24 @ 00:37:12
URL: http://hannawild.blogg.se/
Postat av: Malin

Kan du inte berätta vart den ska placeras då, tattoon? :)

Och vem ska göra den?

2011-08-24 @ 08:06:22
Postat av: Klara

Antar att det är dags för fingrarna? ELler? :)

2011-08-26 @ 12:09:10
Postat av: BETTYBOOM svar

Nix=) inte fingrarna denna gång

2011-08-26 @ 12:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign