Åååhhh!

Hemma idag med, palla? Jag vill jobba .
Denna veckan lär ju vara sjukt kul att jobba på dessutom då alla köper massa saker då & jag vill slå in ^^ Aja Fredag ska jag jobba iaf!

Idag har jag plockat lite här hemma & sjungt med barnen (Benjy skrattar & Hailie sjunger med haha)
Skulle så gärna vilja baka något juligt men ja, jag får offra det detta året .
Julafton har jag iaf bestämmt att jag får synda i måttlig mängd ..Men det är endast den dagen.. Tråkigt att inte kunna äta det man mest uppskattar på julafton liksom:)
Men tills dess & efter den dagen är det lika hårda tag som nu! Thats it!

Imorgon har jag förlägingar att göra .. En Weaving & en med microringar ..  Skönt att få in lite extra :)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Sykes

Kolla detta receptet på tomte-fudge, jätte lätt att göra och så söta! Du som gillar att pyssla och sådant :)

Recept finns där ->

http://sykesdvine.blogg.se

2011-12-21 @ 15:41:55
URL: http://sykesdvine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign