Bakerix!

Godmorgon! Fast jag gärna sovit vidare, sovit sisådär i natt & känner mig fortfarande lika trött .
Idag är det butiken som gäller ! Imed jag går på Lchf så har jag så svårt för frukost, så vet ej vad man ska käka på hela dagen ..Korkat nog inte förberett något :( Meen hoppas det löser sig endå.

Fifasiken vadjag behöver nytt löshår >.< Tomten, snälla? Mitt är så sletet nu ...

Oh ja, ni som går på lchf, bakerix.. Hur blir det i bakning ? är det lika jävla kornigt & äggigt som allt annat skit man gör ?
Eller är detta bättre ?
Jag har nämligen beställt både det & fiberhaug(tror de va det haha) från lchf butiken .. Så oavsätt får jag ju reda på det ..

Igår gjorde jag våfflor på lchf sätt .. FYFAN va det va vidrigt .. smaka kornig äggula typ:( Ingen höjdare alltså..

Just ja jag & mamma gjorde julgrupper för någon dagsen :)

Snart jul.. Vad hoppas ni att ni får av tomten i år?

 

Kommentarer
Postat av: Linda

när jag gick på lchf gjorde jag pannkakor av lika delar kokos, grädde och ägg. malde ner kokosflingor till mjöl, blanda allt och lät svälla i 10 min, sen bara att steka. sjukt gott om man gillar kokos! Det smakar väldigt sött så det borde ju passa dig =)

2011-12-14 @ 21:49:28
Postat av: amanda

tanken med lchf är väl inte att äta massa söta saker, poängen är ju att man blir mätt av fett och protein och inte ska vara sugen på annat. brukar aldrig bli bra med ersättningsprodukter när man är van vid the real thing.

prova ät mer mat, om du tycker du äter för mycket redan så ät som du gör nu fast mer fett, så håller du dig säkert mätt längre och blir inte sugen.

Med tanke på att du inte vet vad du ska äta till frukost, du måste inte äta frukost. du kan vänta till lunchtid, äta mat då och sen ett mål på kvällen. i och med att man inte får blodsockerdippar så behöver man inte äta så ofta heller. ät när du är hungrig, inte när du är van att äta.

2011-12-15 @ 10:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign