Hejdå jul!

Saknar dig icke..
Meen ja, julen va bra & alla fickc jätte fina & bra saker .
Vi fick blandannat tatueringskit :) Fifan det är svårare än vad det ser ut ^^ Men kul att öva !

Firade julen hemma hos mina föräldrar åt mat (sket i lchf då faktiskt ) Janson <3 sjukt gott & allt annat .. mummms  baconrullar yumyum . ja =) gott va det .
Nu är det såklart nya hårda tag igen som alltid annars =)

Igår va jag hemma hos Zandra en sväng på kvällen .. Drack té & försökte sminka henne & lära henne lägga skugga på ögonen haha men ja det går inte att lära henne något för hon är rent för störd i pannbenet . :D

Idag skulle vi egentligen till V'la en sväng men plötsligt bölev det jobb för Jim ..Vilket är bra såklart men ja alltid när jag planerat in något blir det jobb haha .. Barnvakt haar jag ingen det heller så.. jaja.

Hoppas på att sömntuta till mamma ska vaakna snart så jag & barnen kan gå ner där ett tag .. Tråkigt att sitta här & glo hela dagen ..

Trist väder.. Bara regn regn regn ;(


Vaad händer på nyår då?

Zandra haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign