Kanelisar!

Håller på att baka lchf kanelbullar.. Helg nu så då får man göra lite nyttga onyttigheter ;P
Får se hur dem blir..skulle gissa på räliga ..

Idag har jag varit i butiken & jobbar & druckigt massa kanelte :) Gott!

När jag kom hem blev det akut till familia & city gross..puh ..hade verkligen inga brallor mer & behövde köpa hem mörkt bröd åt Hailie som fortfarande har problem med magen :(

Hitta även en julklapp till Benjy :) Hoppas han gillar den .

Ja & nu sitter jag med blekning i luggen & gör bullar & gtar det lungt på samma gång=) Händer i helgen?

Kram på er <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad väger du då? :P Du avslöjade aldrig det

2011-12-17 @ 10:13:21
Postat av: Anonym

Har du någonsin funderat på att ha blond hårfärg? Tror det skulle passa dig sjukt bra.

2011-12-18 @ 14:29:08
Postat av: Bettyboom

ja de har jag dock kan jag inte f¨mitt hår blont haha =)

2011-12-18 @ 21:34:21
Postat av: Miss Dior

så söt!



Följ mitt liv som Miss Dior.

Hos mig kan du läsa om mig och min vardag, alla djuren, min egen unika stil - tips. Självklart finns det både bilder och videos

Men det viktigaste av allt - min kamp mot det sjuka kroppsidealet! http://tilldetsistahjartslaget.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign