Retro blaster....

Känns som jag nyss kom hem därifrån & nu är jag uppe med barn..Här fick man ingen sovmorgon när jag faktiskt kände att det skulle behövas :D Men men ..

Det va trevligt igår , dock när man har unngar & som Linda jobbar hela dagen så är man rätt sleten när kl är vid 9 & man ska ut .. Men man piggna till lita & det va trevligt , Nog inte fått så mycket komplimanger på en & samma gång som jag fick då ..Kul haha=)

Trevligt folk & trevlig musik, jevligt nice.

Nu är jag sleten.. va hemma vid två tror jag & somna väl ca 20 min efter det ..
Ni sitter jag här & är så illa tvungen & vara vaken :)

Johnny horsepower va verkligen helt fantastiska . Det vart som att se Casch live. Jag va så impad ^^


Nä natti höllt jag på att skiva men ja,typ :D


   

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur fick du råd då? :P

2011-12-04 @ 16:34:46
Postat av: CC

Är lite avis på dig...

Hade gärna åkt dit, men var tvungen att va hemma å jobba =(

Kul att det var lyckat iaf.

2011-12-04 @ 19:36:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign