Aj aj aaaj!

Tror jag har en dålig period  inom allt .. ??!
Min rygg gör så ont så jag inte kan andas ens i vissa lägen kan inte bära knappt eller ens röra mig ..Skoj då jag är själv med barnen hela dagen idag ..Känns nästan som  när man strekt nacken rejällt fast i ryggen istället .. Palla?

Men idag ska jag nedå försöka ge mig på en tårta! Hoppas på att vara lite smidigare om någon timme ..
Något psychobilly blir det inte ikväll.. Ingen barnvakt ..Så ja som sagt en kass period ledsen att ni ska behöva läsa om det ;)
Kommentarer
Postat av: Anonym

jag förstår vad du menar med ryggen, ibland (ofta) hugger det till så jag bara kan ta små "chippande" andetag. visst har du haft problem med nacken förut oxå? Det som vrekligen hjälper är att gå till en kiroprakt, det är ganska dyrt, 400 per besök på mitt ställe, men det hjälper verkligen! det kan vara värt att lägga pengar på det så man inte blir förstörd i kroppen resten av livet

2011-02-11 @ 10:30:34
Postat av: Anonym

kan vara om du tränar, inte värmt upp ordentligt innan eller stretchat ut ryggen ordentligt efter. om du gör några "drag"-övningar, exempelvis roddmaskin, stående rodd med stång eller hantlar osv så kan man sträcka inte bara musklerna i ryggen utan musklerna mellan revbenen eller hur man ska säga, så blir det så som du beskriver.

2011-02-11 @ 22:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign