En Nykär Svärmor!

Hemma från ja som rubriken säger ^^ Himla kul att se henne så glad,det förtjänar hon!
Jim har hjälpt att töma källaren på massa grejer där idag imed dem ska ha visning på huset ..
Åt mat där med gott gott !
Va även i Tyringe i en butik där & där är massa jag vill köpa till husvagnen sen *^^*
Sen va vi även inom "Tygtanten" i Sibbhult & hon blev så glad att se oss :) & vi även henne,gillar henne skarpt :) Fast än hon inte hade shackrutigt tyg ;D haha .

Har mått skit nu ett tag med mig själv & jag hatar att må så .jag kan vara tjock jag kan vara en pinne jag kan ha fula kläder... MEN vantrivs jag med mitt hår så går världen under ..Mitt hår är det viktigaste på hela mig för mig då.. & mitt egna hår är i fel färg jämnfört med löshåret & löshåret är förkort & välanvänt (alltså svinto) Trivs inte ... Hela jag  känner mig värre inom ALLT om jag vantrivs med mitt hår .. Löjligt va? JA! Men så har jag alltid varit ..Tror ingen kan förstå hur kasst jag faktiskt mår pga sånt skit :( Synd .. Det ser skit bra ut på bild kanske men irl är det inte vackert,lovar .. Nytt löshår är ju heller inte billigt tyvärr så får ju stå ut ett bra tag till med detta .Tror faltiskt ingen förstår hur mycket mitt hår faktiskt påvarkar mig låter fjolligt som fan men ja :/. Näe inget blir som jag vill just nu märker jag..Någon mer som känner så?Eller jag bör söka hjälp kanske .. [email protected]

Usch ,skönt att gnälla av sig ... Nu ska jag dricka vatten ;(
Min man har   just nu i sin blogg så man får ställa han valfri fråga.. Kika  http://deathsquadbmx.blogg.se/
Kommentarer
Postat av: Isa

Du använder kanekalonhår va?

Mitt råd är lägg istället lite extra pengar på att köpa riktigt bra människohår, det vara såå mycket längre och blir billigare i längden!

2011-02-09 @ 23:17:02
Postat av: BETTYBOOM

Isa haha nej verkligen inte ^^ skulle aldrig få för mig att använda något annat än människohår :)

2011-02-10 @ 08:08:34
Postat av: Mli

det är inte löjligt, jag vägrar gå ut om de regnar/snöar eller är fuktigt. man mår verkligen piss om frisyren är pajad. och jag har ju en sidecut som växer ut, är nu typ 5 cm lång kanske. och resten är till brösten typ. så fult och jobbigt när man inte kan gra ngt med håret. och jag är Väldigt ljushårig, å löshåret går inte få vitare, så blir de bara grått. så jag vet hur de känns att ha helt failhår:(



Och det där med att allt känns så fel med dåligt hår, jag har en löjlig grej, om skrivbordet på datrn är stökigt med mycket saker, så känns hela världen bättre när jag städat där och sorterat och bytt bakgrund:)

2011-02-10 @ 12:09:43
URL: http://blitzkreig-bop.blogspot.com/
Postat av: isa

jag har precis samma sak! Nu har jag alltid mössa eller sjal när mitt hår blir fel, plus att det är svårt att få hålla det snyggt när det snöar och blåser och har sig. Osminkad går jag hela vintern, inget problem. Men när jag färgar håret och det blir lite fel, åh hela världen sörjer.



Jag har haft nästan alla färger som finns i håret, och är inte petnoga med att det inte ska slita eller så. Kan till och med ta att det blir lila istället för rött om det ser bra ut. Men utväxt eller när det blir bajs oranget jätte misslyckad färg, gråter hela dagarna. Det är otroligt hur störd man blir över hår!

2011-02-14 @ 11:00:00
URL: http://iibubbles.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign