Kat Von D plasticfantastic!

Jag har inget emot operationer som fixar till,jag vill själv göra  ! Men Kat som va så himla fin ..Minns ni i miami ink? Hon va kurvig & grymt snygg .. Hennes ansikte har så fina & unika drag & hennes näsa vart jätte söt ..
Jag har aldrig kunnat sätta fingeret på vad hon gjort när jag sett pogramen men något hade hon ju gjort ? näsan såg ju skum ut?  Känns dumt att klanka ner på någons utseende & val det är inte det jag vill göra egentligen .. Men  vissa gånger så är man fin som man är fast man inte vill inse det själv alla gånger .. Nu tycker jag bara hon ser ledsen ut & verkar inte må bra .. ojoj vilket liv det blir här i bloggen nu får jag en känsla av :D sök på google för fler exempel..

förr


Nu? Fast ser ännu värre ut i pogramet tycker jag... Vad tycker ni?
Kommentarer
Postat av: Alice

Jag håller fan med, jag visste inte ens att hon hade opererat sig! Hon var ju hur vacker som helst innan!

2011-02-20 @ 20:42:10
URL: http://aliceattack.blogg.se/
Postat av: Zandra

Fyy! Ja, hon va mkt snyggare förr!

2011-02-20 @ 21:11:17
URL: http://zandraaak.blogg.se/
Postat av: Anonym

usch då! tyvärr så börjar hon likna en blandning mellan jocelyn wildenstein och janice dickinson, dom tyvärr nuförtiden ser jävligt groteska ut

2011-02-20 @ 21:38:42
Postat av: Maddesmumms

Kan inte annat än att hålla med. sorligt

2011-02-20 @ 23:58:41
URL: http://madeleneklund.blogg.se/
Postat av: Isa

Jag har inga åsikter kring hennes val av vikt och kosmetiska ingrepp, däremot har hon fått hybris och är en jävla fitta.

2011-02-21 @ 02:47:47
Postat av: Malin

Förr verkligen, gud så hemsk hon såg ut nu :/

2011-02-21 @ 07:39:39
URL: http://malintjus.bloggplatsen.se
Postat av: Thina

Jag tror att det blir så när man bara börjar fixa till saker och har pengar...då hittar man mer och mer...och tyvärr blir det sällan bra om man gör för mycke.



Sen är inte programmen på tv6 så nya. Jag va dö sur när jag va i berlin för hon skulle komma till en butik och signera sin bok samma kvälls om vi flög hem! Och jag hade inte hunnit dit för att sen hinna till flyget...för det hade varit spännande att se hur hon ser ut live! Många bilder lär ju va sjukt mycke redigerade...



Men sen har hon verkligen storhetsvansinne! Och bra verkar hon ju ikke må...Närjag va i LA va studion stängd...annars hade det varit bud på att kika in...men det va ju jul och skit så det kan ha varit därför...hade knappast valt att tatuera mig där...

2011-02-21 @ 13:44:50
URL: http://thinas.bilddagboken.se
Postat av: s

jag har inget mot operationer, men det är synd att många när om väl börjar inte inser när man ska sluta

2011-02-21 @ 17:04:16
Postat av: Hanna

Kan bara säja fy... hon som va så söt!!

2011-02-21 @ 18:51:57
Postat av: Sykes

Gud vad tråkigt, hon som var så fin.

Hon är väl inte ful nu heller, men hon ser betydligt ädlre ut..Och det syns ju att hon gjort ingrepp.

Men hon verkar ju vara en impuls-tjej..Kommer ihåg avsnitt från LA-ink då hon funderade på att förstora brösten och fixa en guldtand utan någon större betänkte tid. Brösten blev aldrig av tror jag, men tanden fixade hon och ångrade sig samma dag har jag för mig..

Hoppas det inte är samma sak här!

2011-02-21 @ 21:24:18
Postat av: tia

Hon var så grymt mycket snyggare innan, men huvudsaken är ju ändå att hon är nöjd :)

2011-02-21 @ 21:26:29
URL: http://the-baskerville.blogspot.com/
Postat av: Sofi

jag tror faktiskt inte att hon opererat sig alls. hon har 1 blivit äldre och 2 blivit väldigt mkt smalare vilket ändrar ett utseende något enormt!

2011-02-21 @ 21:49:49
URL: http://myfortressofsolitude.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Sofi:

Det finns en artikel (kan leta reda på hemsidan sen) Där Kat säger att hon fixat sin näsa och läppar och det är något hon velat göra länge.

2011-02-22 @ 09:45:41
Postat av: Sooz

Hon va bra mkt snyggare innan,helt klart :) håller me dej i beskrivningen om henne..

nu ser hon mest stel ut.. synd!

2011-02-22 @ 10:21:59
Postat av: amanda

Måste säga: Fin blogg! :)

Men Kat är en väldigt vacker kvinna, både innan operation och efter. Jag håller med dig om att hon var vackrare och snyggare innan, naturligt är alltid bäst! Men vi får hoppas på att Kat ville operera sig, även om alla tycker att man är en skönhet så betyder det inte att man är nöjd med sig själv. Hon gjorde det valet.. Hon är ju trots allt en vanlig människa.. (stort fan utav henne). Menar absolut inge illa eller så! :) Kramar

2011-03-07 @ 23:27:59
Postat av: Anonym

jag gillar operationer & tycker det är intressant ..Men det ska bli snyggt med. & det tycker jag inte att detta blev=)

2011-03-08 @ 07:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign