Tömma mobilen!

Usch vilken hemsk natt det varit i natt ,Hailie skulle veeeerkligen inte sova ... Värsta natten någonsin faktiskt haha .. Så idag är man trött & lättirriterad inte särskilt kul det heller .. Fick köpt ny hårtoning iaf så det blir lite mörkare rosa för mitt egna hår är envist ..

Annars har inget kul hänt idag .. Verkar inte bli någon psychobilly kväll på fredag eftersom vi varken har barnvakt eller biljetter än..Vi skulle verkligen behöva en kväll ute eller något .. :( säljer fotfarande rockbillyklänningen med döskallar & rosor 400:- lr högsta bud. storlek XL  .

Lite bilder får ni..
Min man är aktiv i bloggen igen besök & bevaka tycker jag ,
  www.deathsquadbmx.blogg.se

     
Kommentarer
Postat av: Emma

åååh vad du är vacker!

2011-02-07 @ 18:02:46
URL: http://roxxxylicious.blogg.se/
Postat av: Karro

Har du bild på klänningen du säljer? =)

2011-02-07 @ 18:20:48
URL: http://karolinahansson.blogspot.com
Postat av: Pehpsii

Är det till psychobillyspelningen på Tivoli i vill/ska? Jag är också sugen på den men har inget sällskap

2011-02-07 @ 19:29:09
Postat av: BETTYBOOM

Pehpsii. Ja de är den.. egentligen har vi inget sällskap heller men endå är det pengarna mest som är duma här..Jag vill så himla mycket dit .

2011-02-07 @ 20:38:56
Postat av: Anonym

Snygg du är! :)

2011-02-07 @ 21:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign