Träningsvärk!

Jag & babe har tränat nu rejällt i två dagar .. Känns i kroppen just nu kan jag säga ..
Men himla kul att träna faktiskt & kul att vi kan göra det tillsammans :)
Jag har även varit en liten "fuskis" idag .. Ätit lita onyttiga saker men ja .. Man kan inte vara perfekt var dag :) Nya hårda tag nästa vecka igen så ;D..

Har köpt lite saker till husvagnen idag :) Kul att börjat någonstan .. Men ångra mig på ena saken så ska se om jag kan byta färg på den..

Fifan lackfärg kostar 189 kr per liter .. Dyyrt men ja ,det måste köpas såklart ..
Rea på golvet vi vill ha iaf så det är bra :D Denna vagnen lär bli underbar när den är klar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kan väl lägga ut bilder på den nu? snälla?...

2011-02-04 @ 16:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign