Utflykt!

Ja igår va jag & babe iväg på resturang & åt i Helsingborg sen efter det åkte vi & köpte milkshake *^^* Gott,varit sugen på det jätte länge & de va ju helg så :)
Sen när vi kom hem så hade Benjy varit så duktig med sin syster <3 Hon hade varit trött & gnällig & tillsist tog han upp henne i sitt knä &  klappa henne & sånt tills hon somna sen hade han lagt ner henne så hon fick sova gott <3 Vår stora kille han är så snäll.
Imorgon är det alla hjärtans dag  & Hailie blir 11 månader .. Tiden går ..

Hoppas på att det blir fint väder idag så man kan gå ut & gå en sväng =)
Just ja på resturangen vi va på igår kom där fram ett par som gav mig massa komplimanger för mitt utseende .Dem hade suttit & stirrat ut mig där inne sen kom dem fram haha=) Jag blir så glad av sånna människor som gör så=) Som iallafall kan förklara varför dem glor :D

Prova smala bryn igår..Inte riktigt min grej kan jag känna ^^ Inte så smala iallafall.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag tror att brynen hade sett "naturligare" ut på dig om de var liiite tjockare, men bara en cm närmast näsan....för nu e de lixom så smala att dom e jämntunna hela vägen och inte bara från själva "vingen", om du förstår hur jag mena ;) Vill också passa på att säga att din tröja e supersöt å sjukt fin ihop med din leo-chest piece ;)

2011-02-13 @ 07:33:09
Postat av: Sandra

Var benjy ensam med Hailie när ni var ute? :)

2011-02-13 @ 07:48:43
Postat av: BETTYBOOM

sandra, hahaa neej verkligen inte :) mina föräldrar va hemma hos oss & passa dem ^^

2011-02-13 @ 08:02:45
Postat av: Essa

Även om du inte tycker att smala bryn är din grej så klär det dig ändå!

Tycker du alltid ser galet bra ut! :)

2011-02-13 @ 09:26:33
URL: http://essavond.blogg.se/
Postat av: Sykes

Tycker dessa bryn var jätte fina på dig! Men du passar hur du än målar dem tror jag.

Och jag bara avgudar ditt hår människa! Rosa är verkligen du.

Grymt fint.



Påtal om bilden, toppen; Var den normal i storleken så att säga? Vill själv köpa den svarta..

Tacksam för svar.

2011-02-13 @ 15:34:24
Postat av: Zandra

Du ser så somrig ut. Och dina bryn, får jag älska med dom? ;)

Haha, faktiskt så lät de som att B va själv hemma med H ;) höhö! Men de fattar man ju att han inte va :P Eller förhoppningsvis ;) haha!

2011-02-13 @ 21:36:34
URL: http://zandraaak.blogg.se/
Postat av: BETTYBOOM

haha ja jag får se somrig ut eftersom inte vädret gör det :p

JAG TROR DET HADE BLITT KLADDIGT I MITT ANSIKTE OM DU HADE FÅTT GÖRA DET MED MINA BRYN HAHAHA

haha ja ofta en sex åring e hemma själv å passar syrran medans mamma å pappa roar sig haha ;D men de finns säkert sånna päron

2011-02-14 @ 08:50:57
Postat av: Linda

Den toppen är verkligen du! =)

2011-02-14 @ 09:41:18
URL: http://lizzielight.wordpress.com/
Postat av: Anonym

du klär i allt kvinna!!

2011-02-14 @ 15:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign