Flott nytt hår!

Det har jag det med ..
Igår blev iaf en mycket trevlig kväll med vänner & familj!

Vi börja kvällen med att  fixa bål.. Ett barnvänligt & ett vuxenvänligt ;) Gott vart det yum yum!
Sen mat ! Pappas goooda potatissallad yum yum.. Sen kyckling kassler & rostbiff till det samt frukt & grönt..Skit gott vart det ! Sen till efterrätt  blev det glass .. Jag hade gjort chokladskal till glaskula sen brevid  vart där grädde,frukt,kex samt maränger som jag gjort ..

Sen under väntan blev det chokladfontän med vit choklad & massa frukt & gott att doppa med :) Plus chips & bullar & lita annat på bordet ..

Allt va väldans gott iaf! Fontänen vart ju barnens favorit ^^
Tack för en mycket mysig kväll!

Lite bilder blev det iaf dock inte på allt tyvärr,hade ju velat fota allt vi åt med men ja ..:=)

Hailie bada på dagen *^^*
Att Jim är pappa kan han aldrig smita med iaf :D Så jäkla lika!


Erica fixar & männen slöar ;)
 

Barnen väntar!


Efter mat & allt åkte fontänen fram ^^ Sen blev det babbel & gott..
    
Mina föräldrar lyckades smita från kameran har jag märkt.......
Iaf min outfit.. kass bild.. Jag hade svarta strumpbyxor med röda hjärtan på till det ..
 
Jag & barnen <3
 
Kommentarer
Postat av: Svärmor

Tack så jättemycket för en trevlig nyårs kväll.

Alltid så kul vara med er.

God fortsättning på det nya året.

Kram svärmor

2011-01-01 @ 10:29:44
Postat av: Mli

allt såg för jävla gött ut måste jag säga, frukt doppas i vit choklad, åh herregud!! och man ser att hailie har växt till sig lite nu, barn växer ju skit fort:O och ditt kök är ju.. så fantastiskt:)

God fortsättning :):)

2011-01-02 @ 13:14:50
URL: http://blitzkreig-bop.blogspot.com/
Postat av: i'

vilken trevlig nyår ni verkar ha haft! Vad roligt att spendera den med andra familjer och barn osv :)

2011-01-05 @ 19:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign