Malmö!

Fortfarande sjuk... Huvudet värker & halsen gör ont,så jäkla tråkigt :( Fast det värsta är att Hailie har sån hemsk hosta!

Idag ska jag iaf iväg till Malmö med pappa ,han ska dit så jag passar på att hänga med :D
Jag blev ännu mer bortskämd igår v mina föräldrar :D FICK 2000 :- BLAND ANNAT! Ojojoj ..Skönt att ha päron som försörjer en ;D ( Eller ja folk vill ju tro det iaf så jag håller med)

I helgen ska det bakas :D Ohh jag längtar =) Fick en beställning igår som skall göras ! Plus jag ska göra negerbullar ,så sugen ^^ Blir fan värre sug när man är duktig (duktig förutom fredag & lördag då)
Inte tränat denna veckan heller .. Det suger & nu är jag sjuk då ska man helst inte träna heller ..

Två bilder får ni allt! Känns som jag har den tröjan på mig jämnt när jag får för mig att fota ? haha...


Kommentarer
Postat av: Fanny

Alltså är d seriöst folk som tycker det?

Sorgligt >.<

Och om d nu skulle va fallet så har väll inget med det att göra.

Dina föräldrar kanske är mega rika då ärd väll inte mer än rätt att du ska få lite pengar ;)

Hahaha så på dig:)

2011-01-20 @ 12:02:41
URL: http://fysh.blogg.se/
Postat av: Ann

Ja fy du är bortskämd din jävel! :P haha



Tänkte höra, du kan inte lägga in ett gott ord för mig så dina föräldtrar kan adoptera mig. :P haha



Nej men seriöst man behöver inte vara bortskämd för att man får pengar eller hjälp eller presenter då och då bara man inte enbart lever för det och inte klarar sig utan den generösiteten. Och så kan jag inte tänak mig i min vildaste fantasi att det är för dig iallafal.. :)



Men glöm nu inte lägga ett gott ord för mig, eller iaf be dina föräldrar tipsa mina om att de gott kan vara så generösa mot mig med. ;) haha



2011-01-20 @ 13:57:01
Postat av: Stina

Finaste du! Du passar så jäkla bra i denna stil :)

2011-01-20 @ 14:14:18
Postat av: Emma

superfin är den tröjan/toppen, vart har du hittat den? =)

2011-01-20 @ 16:39:00
Postat av: felicia

Dina ögonbryn ser ut att sitta som berg ! Vad använder du för ögonbrynspenna? :) Har inte hittat en enda som jag tycker är så där super bra ..

2011-01-20 @ 18:53:29
Postat av: bettyboom

felicia jag använder en såndär krämig eyliner på burk & pensel från make up store :)

2011-01-20 @ 21:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign