Paliner!

Nu kommer vi erbjuda handgjorda jätte fina kartonger/askar till pralinerna . Då du själv får välja tema & färg på kartongen..Kommer nu kunna erbjuda tre olika paket med praliner!
Här nedan ser du vad som ingår i paketen samt priser ! Kartongerna blir gjorda av Erica Bern som gjorde mina fina presentpåsar till mina pralin julklappar vid jul=) Jätte duktig är hon! Perfekt när du ska skicka praliner som paket !

Pralin paket 1.
6 valfria praliner,fin handgjord ask med valfritt tema,valfritt  meddelande  samt frakt!
Allt detta för 150 :-
Påse 140:-

Pralin paket 2.
8 valfria praliner ,fin handgjord ask med valfritt tema,valfritt meddelande samt frakt,
Allt detta för 175:-
*Påse 165:-

Pralin paket 3.
 10 valfria praliner,fin handgjord ask med valfritt tema,valfritt meddelande samt frakt
Allt detta för 195:-
*Påse 185

Kan göra runda ,hjärtan & halvrunda  i formen på pralinerna
Pralinsmaker på tryfflen jag erbjuder just nu!

*päron/konjak
*Banan/choklad
*Jordgubb
*kokos
*mörkchoklad
*Ljuschoklad
*Vitchoklad
*Kardemumma
*Nougat/apelsin
*Vanilj
*Kaffe
*Rom

En beställning kan se ut så här :

Paket 1 .
3 med kaffesmak & 3 med vaniljsmak
Vill ha kärlekstema på asken.
I meddelandet ska det st¨" Jag tänker på dig! Kramar Mia"
Jag vill du skickar till denna adressen :  namn efternamn stad mm..

Tex... Skicka din beställning till mig på [email protected]



Kommentarer
Postat av: Maddesmumms

Hejsan!

Kan du göra osötade praliner? Alltså utan tillsatt socker. Om man är diabetiker?

2011-01-04 @ 22:01:53
URL: http://maddesmumms.blogg.se/
Postat av: bettyboom

Jag kan gra sockerfria praliner japp=)

2011-01-05 @ 06:53:40
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign