Svar på frågor !

Hur länge hade ni planerat Hailie?
Svar
Hmm en vecka  haha ?

Hur rensar man ett vattenlås från aborrar? utan att störa laxen??
Svar
Ja det är frågan ;D

Hur länge har ni vart gifta?? Finns det inga bilder på det?? :)
Svar
Till sommaren är det tre år,oh jo jag har bilder.

Jag har undrat över en grej ett tag nu faktiskt... Som jag har förstått det försöker du gå ner i vikt men samtidigt vill du behålla din kurvor, right? Tänkte fråga om du har några träningstips att dela med dig av? Jag vill nämligen också behålla mina kurvor samt hålla mig i form (och eventuellt hoppa ner en storlek, främst när det gäller byxor). Är tacksam för svar :3
Svar
jag har inga bra tips då jag inte är så insatt .. jag tränar hela kroppen & äter mindre & nyttigare & håller mig till helgen med godsaker & socker ..Sen  springer & går jag plus jag tränar vissa kroppsdelar ...Sen dans är jäkla bra !

jag undrar vad du jobbar med egentligen, eller var du får din inkomst ifrån snarare. vet ju att du gör tårtor och sånt, men att göra nån tårta i månaden drar ju inte in några pengar direkt. har inget minne av att du skrev att du jobbade innan du fick barn heller, så det var min fråga.
Svar
Just nu är jag mammaledig .. Annars jobbar jag i min mammas  butik i Åstorp..Plus jag gör hår praliner & tårtor .

Skulle du kunna lägga upp bilder på dig i din Sailordress? Har kollat på den länge men inte vågat köpa via nätet då jag inte vet hur tyget är, hur den sitter och hur den är i storlek och vi ser ut att ha samma kroppsform :)
Svar
Bild kommer så fort jag tänker börja gå i den eller har någon fotosession inplanerad ;)

Hej! Kan du inte berätta mer om ditt fina kök? Vad du hittar alla saker (framförallt burkarna). Har ett liknande kök själv och samlar på burkar, såg att du hade en del!
Svar¨
Oj ja mitt kök vart en gång i tiden mitt hjärta ..Men nu  är jag trött på det & det gått till överdrift & jag behöver rensa  & måla om väggarna där egentligen haha ..,Men mhycket har jag hittat i min mammas butik lillanspresentbod.se  .Sen loppisar har ju en del .. 

När du insåg att du skulle bli mamma vid 16 års åldet, kändes inte det jobbigt? Det är ju värsta ansvaret. Jag skulle fått lite smått panik :P Har du tänkt plugga vidare föresten? :)
Svar
Nä han va planerad  så det vart ingen panik där,plus jag inte gått i skolan på något år innan det heller så nej inga planer på att plugga.. Jag är fortfarande "skoltrött" 

Vilket är ditt dröm plagg?
Svar
Ett par midjehöga fina mörkblåa jeans .. Men det kan jag drömma vidare om ;D

Hur gammal är din dotter?
Svar
lite mer än 10 månader .

Har du ångrat någon av dina tatueringar, isåfall vilken/vilka? och när ska du göra din nästa?
Svar
haha mjaa  ångrat & ångrat..Jag ångra att jag  givk till en kass öldrickande tatuerare som paja hela min överarm.
Jag ska försöka göra min nästa innan sommaren .

Hur tror du ditt liv skulle se ut idag om du inte hade en familj?
Svar
Tror jag hade varit i botten riktigt & varit otroligt olycklig .

Ska du göra en bröstoperation? Vet att du pratade om det förut..
Svar
Göra det vet jag inte..Men jag hade velat ..  Dock ska jag göra bukplastik en vacker dag .

Tycker du det är kul att ha en blogg? är det aldrig jobbig?
Svar
Nja kul & kul..Ibland är det kul .. Inte direkt jobbigt dock .

Kommentarer
Postat av: Alice

Tack för svaret! Wish me luck ;)

2011-01-27 @ 09:35:14
URL: http://mirano-chan.blogspot.com/
Postat av: malin

Lite sen med frågan:)

Jag har en son på 8mån och tappa ingen hår när jag var gravid....Nu tappar jag allt,typ som att det bryts av:(....Tappa du hår efter du hade fött?...vet du något tips som gör att det stoppas?

Kramar

2011-01-28 @ 00:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign