Anti Facebook!

Följ med i min nya trend ;) Idag dissade jag facebook . Skönt, för egentligen är det en mögsida som gör en onödigt beroende för inget egentligen .. Det ger nada . Inte till mig iallafall..

Inne i en period nu där jag mår väldigt upp & ner ..Har varit ledsen & nere en period nu .. Hoppas den inte blir här rent för länge ..

Nock om det ..Hitta en skit fin  klänning för barn idag .. 300 :- kostar den ,men så fin!


Söt va?

Hoppas ni har överseénde med att det inte blir så mycket blogg nu.. Jag måste sätta mig själv först & må bra igen innan jag känner det är värt att blogga för att bara skriva om sådant är ingen hitt endå.

Sålänge har vi frågestund . FRÅGA vad ni vill

Kommentarer
Postat av: Malin

Vart hittade du den där klänningen?? :)

2011-07-27 @ 20:44:55
Postat av: electra

shock =) finns en annan variant med .

2011-07-28 @ 07:11:01
URL: http://bettyboom.blogg.se/
Postat av: Jaha jaa

Oj så söt klänning!

2011-07-30 @ 23:39:35
URL: http://www.nattstad.se/Jaha%20jaa
Postat av: Calesta

vad får du inspiration ifrån?

2011-07-31 @ 12:48:09
Postat av: Anonym

Frågar igen då eftersom jag ej fick svar sist :P Gör du fortfarande synthetiska dreads på beställning?

2011-08-02 @ 20:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign