Giftemål !

Varit off här rätt mycket senaste .. Sorry for thaat .. Igår  fotograferade jag min mosters bröllop  hela hela dagen =)
Fint bröllop god mat (även om jag är kräsen när det gäller fisk & skaldjur) God tårta .
Jag fick äran att fotografera dem & alla förberedelser mm.. Kul:) En bild får ni kika på sålänge .

Nästa helg ska vi ha gemensam kräfstskiva/Grillfest med mina föräldrar ..Bjuder några vänner var & ska äta & dricka gott :) Hoppas vädret blir bra med bara ..

Imorgon ska jag vara hemma & dega hela dagen (igen) vill joobbbaaa.. Men vi får dela upp det knas nu imed babes nya jobb :) Så äre .

En bild bjuder jag på ...Min moster Linda & hennes man Olle .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign