Svar!

Lite frågor & svar mm..

1. hur friade jim?  Han fria inte ,jag friade :D
2. bor du i samma område som du gjorde när du var barn? Nej det gör jag inte :) Men bor granne med byn
3. vilka länder har du besökt? haha Danmark?
4. varför har du sån hår nojja? Vet inte .. Håret är nog min trygghet bara :)

5."ångrar" du någon ang ditt utseende på ert bröllop? alltså finns det något som du hade gjort annorlunda, typ hår, klänning, smink ect ? Ångrar ,nej. Men bröllopet idag hade sett helt annorlunda ut :) Jag vill gifta mig en gång till sen med Jim =) Då jäklar!

Facebook skit

Electra BettyBoom Svorono
För varje person som gillar skriver jag en sanning !
Kommentarer
Postat av: BehindTheInk - visa lite bloggkärlek! (:

http://behindtheink.blogg.se/



Har du en tatuering som är för snygg för att inte visa upp? maila mig! hjälp en nystartad tatueringsblogg :)

2011-07-18 @ 10:38:57
URL: http://behindtheink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign