Midsommar!

Hoppas ni haft en trevlig midsommar! Vår va helt okey .

Först va vi & handla lite som behövdes sen blev det hem till Zandra & Johan .. Snacka skit åt mat klädde midsommarstång ,hoppa studsmatta med barnen .. Mysigt .. Sen Piercade Jim Zandra i mitten av överläppen .. Sen så åkte vi hem ;D hahaha :D Johan va inte så¨glad .

Hem iallafall dona lite barnen i säng sen gick jag vidare till Oscar  där äv en mina föräldrar va=) Blev god dricka där & biljard & jag fick 'även inviga mina nya skor *^^* som jag knappt kan gå i :D ..

Bilder iallafall..

                  

Kommentarer
Postat av: Melinda

Måste fråga en grej gör du fortfarande synthetiska dreads på besätllning eller du har slutat med det helt?

2011-06-25 @ 12:56:54
Postat av: Zandra

FYFAn så grann bild på mig! HAHA!!

Jävla häst ;D

2011-06-25 @ 17:58:51
URL: http://zandraaak.blogg.se/
Postat av: MansonDust ~ blivande 4-barnsmamma <3

Men vafan, jag ser ju båda dina föräldrar..? ^^,

2011-06-26 @ 11:57:28
URL: http://mansondusts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign