Rockabilly!

Igår Blev det spontant hem till Thina för att sedan gå på http://www.debaser.se/kalender/5504/ 
Första gången på 5 år jag gör något sådant helt utan Jim, kändes skumt ^^
Thina va snällis & körde från Malmö till Kågeröd för att hämta upp mig :) Sen hemma hos henne fixa vi till oss & jag spana in alla hennes fina grejer.. Men som sist lyckades jag inte sno med något ;D

Väl i parken så sitter vi där & snuttar på cider sen kommer där en redig neger som börjar snacka med oss & jag vill bara dö .. Han prata engelska/svenska & han försökte först med Thina sen med mig sen med Thina & dittan & dattan .. Han ville ha det till att han va sänd från gudarna & att det inte fanns någon bättre än honom & om nån av oss va med honom så skulle  både jag & Thina lämna dem vi är med haha .. Jo visst ..Han blev så dissad som bara den .. Ful va han med ;)

Vi hade det trevligt i parken iallafall:) Varmt & massa folk att glo på :) Sen så gick vi in  & kissa sen satte vi oss där banden skulle spela.. Lyssna på det & där va två bra av tre :) Alltid något . Rockabilly är minsann inte särskilt bra utan sång allti :)  Många fina människor va där med:) & grymt duktiga dansare .Jag vill så gärna börja dansa men min man är inte sugen på det tyvärr.. Får lära mig själv då ..

Sista bandet va sjukt roliga & folk dansa & ja.. Det va super trevligt plus det va kul att kunna göra något :)
Sen idag satte jag & Thina oss i parken en stund igen & fika lite ,så himla mysigt där.. Sen kom bebe & hämta mig sen va det hem =) Jag planterade mina blommor & byta om till biiikiini ^^ Sen efter det hem till mina föräldrar & bada pool & dega :) Fick även god mat & vi stod för efterätten :)

Nu på kvällen har jag målat om lite saker i trädgården till vitt med ,vilket sluta med att jag även blev vitare ^^
Så jag funderar på duscha nu eller så skiter jag i det :D Annars myskväll!

Bilder får ni några . Tjuvfota Thinas stuff lite med ;)

  
   

  

Sen blidde det inte så många fler bilder tyvärr :)

Kommentarer
Postat av: Ann

Bandet du har på bild, ja de känner ju vi.. Men visst är dem bra!! Jag gillar verkligen deras musik! :)

2011-06-05 @ 01:07:19
Postat av: Thina

Tjuvfotar du mitt hem, busigt ;-) Hm du kan ju ha stulit nåt...skulle troligen inte ens märka det..om det inte är nåt stort..



Bilden i toaspegeln är dö snygg ju...lagom suddig.



Men kul va det :-) Ni får komma och göra en utflyckt till parken, en mer barnvänlig. Så kan dom leka och vi fika :-)

2011-06-05 @ 10:46:03
URL: http://thinas.bilddagboken.se
Postat av: Mikaela

Verkar som ni haft en helmysig helg :D

2011-06-05 @ 11:02:51
URL: http://meeelalee.blogg.se/
Postat av: Elin

Härligt med lite rockabilly utomhus i sommarvädret! Låter ju riktigt mysigt! :)

2011-06-06 @ 13:07:28
URL: http://rockabillyelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign