Stranden idag!

Ja ,dagen börja med att vi åkte till skopunkten &  fick pengarna tillbaka för ett par skit fina skor som vi köpte till Hailie men som bara gick sönder redan efter tre användningar..Kasst .. Sen kolla vi lite jag fixa ny biikiiniii ^^ Guuul, jag gillar gult .

Sen hem till mina föräldrar & badade lita sen iväg till stranden .. Va där folk glor som fan..Vet inte om de e för jag e tjögg & går i bikini eller om de va för jag bar knallgult ^^
Men vi fota lite  & plaska lite ,plocka även lite sten & snäckor :)

Nu är Micke här jag  hjälper han med hans hår inför hans student .. Oh ja det är vad som sker & händer. Ohh just det jag fick en fete stöt innan med idag! Bra ju..

Fler bilder i inlägget under detta .


    

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va där folk glor som fan..Vet inte om de e för jag e tjögg & går i bikini eller om de va för jag bar knallgult ^^

--



eller både ock? :P

2011-06-06 @ 18:58:09
Postat av: Elin

Eller så stirrade de för att du är grymt jävla vacker

Postat av: Anonym

dom glor ju för att du är SKIT SNYGG!

2011-06-06 @ 20:01:02
Postat av: Stina

De glor för att du är sjukt j*vla snygg :)

2011-06-06 @ 21:35:13
Postat av: Svärmor

Vilken härlig familj på stranden då!

Kram svärmor

2011-06-07 @ 12:28:35
Postat av: Joss

Du e så sjukt fin! :)

2011-06-08 @ 12:08:50
URL: http://jrietz.blogg.se/
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

hur planeras kommande månader i sommarsverige? :D

2011-06-08 @ 13:15:53
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign