Dag 19 - Detta ångrar jag!

Dag 1 - Presentera mig själv
Dag 2 – Varför började du blogga?
Dag 3 – Meningen bakom ditt bloggnamn
Dag 4 - Mina föräldrar
Dag 5 - Mina syskon
Dag 6 - Ett nytaget foto på dig själv och 15 intressanta fakta om dig själv
Dag 7 - Vad är kärlek?
Dag 8 - Min dag
Dag 9 - Min bästa vän
Dag 10 – Något som gjort dig stolt de senaste dagarna
Dag 11 - Ett ögonblick
Dag 12 - Min tro
Dag 13 - Det här åt jag igår
Dag 14 - Den här veckan
Dag 15 – En bild på något eller någon som har stor inverkan på dig
Dag 16 - Mitt favoritminne
Dag 17 – En dålig vana du har
Dag 18 - Min favoritfödelsedag
Dag 19 - Detta ångrar jag
Dag 20 – Din favoritidol och varför
Dag 21 - Den här månaden
Dag 22 – Låtar du lyssnar på när du är glad, ledsen, uttråkad, uppspelt och arg
Dag 23 - Ett annat ögonblick
Dag 24 – Ett foto på en plats du varit på
Dag 25 - Det här får mig att må bättre
Dag 26 - Det här får mig att gråta
Dag 27 - En första
Dag 28 - Mina rädslor
Dag 29 - Min favoritplats
Dag 30 - Det här saknar jag
Dag 31 - Mina ambitioner
Dag 32 – Ett foto på dig och din familj
Dag 33 – Vem skulle du vilja byta liv med för en dag och varför?
Dag 34 – Planer/drömmar/mål du har
Dag 35 – Smeknamn du har och varför
Dag 36 - Det här upprör mig
Dag 37 – Vem vill du dela ditt liv med eller ser en framtid med?
Dag 38 – Ett foto på något som gör dig lycklig
Dag 39 – Vad gör dig unik och annorlunda än alla andra?
Dag 40 – Vad har du sug efter?
Dag 41 – Ett brev till dina föräldrar
Dag 42 – Din favorittid på året?
Dag 43 – Ditt favoritplagg?
Dag 44 – Ett foto på dig från förra året och ett från nu. Hur har du förändrats?
Dag 45 - Ett sista ögonblick



 Detta ångrar jag!

Jag ångrar att jag tatuerade mig hos Pether på ink house tattoo  i svalöv (nu mera eslöv) Han fördärva hela min jävla överarm med att ta fel färger & bygga ut helt fult & snett .. Jag är så arg pga detta så jag vet knappt vad jag ska göra .. Nu jobbar han tydligen inte med ink house mer utan är i norge eller vad det va .. Så känns intee som jag kan göra så mycket nu..Han vet jag ärr missnöjd & han har själv sett att han tog fel färger .. så ja..Jippie .. Hela överarmen. Blir gråtfärdig när jag tittar på den & tänker på den & jag skäms !
Kommentarer
Postat av: Molly

Jag tycker inte någon av dina tatueringar är fula!

Kanske ingen tröst när man själv är missnöjd men ändå..

Tycker han borde ha erbjudit sig att ta bort den med laser om han själv såg att det blev fel! Dålig stil..!



Om du menar pether Nilsson så jobbar han på whitetrash tattoo tror jag.

Har själv ingen erfarenhet av honom, men har för mig att han jobbar på inkhouse. Ifall du inte visste :)

2011-03-05 @ 20:18:40
Postat av: Anonym

Är ju DITT ansvar att se till att du går till en ordentlig och proffsig tatuerare, så skyll inte på honom. Och nej, jag vet inte vem det är så jag tar inte hans parti pga det, tycker bara det är tramsigt av dig att skylla på honom när du valde en billig tatuerare istället för att gå till en studio med bra rykte osv.^^

2011-03-06 @ 01:23:17
Postat av: Bettyboom

men du anonym jag ahde tatuerat mig där innan & va nöjd & han va grym på andra människor & han jobba i studio & tog 1000 spänn i timmen som tatuerare oftast gör så han va icke billig! Det va INTE mitt val utan han gjorde fel .. sen hade jag sett tatueringar han gjort innan jag börja tatuera mig där & dem va skit bra .. du kanske ska ta reda på saker innan du bara dömer rakt av att det skulle vara sådär ?

2011-03-06 @ 08:56:05
Postat av: Sofia

Sluta klaga på Pether han har gjort suveräna tatueringar på mig. Ditt egna fel att du tydligen inte gick igenom vad det var du ville ha. Jisses.

2011-03-06 @ 14:40:34
Postat av: bettyboom

du sofia.. vad fan vet du om det ??

Jag gick igenom & han som tatuerare ska inte ta fel färger jag va noga med att säga nätet i rosaa & ljus turkos han tog rött & mörk turkos.. han har själv erkännt det så håll du bara käft. jag har med sett många grymma tatueringar han gjort .. men INTE allt. vet felr som han sabbat för..han kanske ska sluta supa ..

2011-03-06 @ 15:01:58
Postat av: Anonym

just de sofia.. vad ska han & du då skylla på att i nätet har han slarvat som fan & gått in emd det röda på de blåa helt ojämnt & fult i vissa ruter av nätet .. SLARV..

2011-03-06 @ 15:05:53
Postat av: Anonym

Men snälla, du såg ju att det inte var rätt färger han plockade fram INNAN han gaddade dig så varför sa du ingenting då för?

2011-03-06 @ 15:50:35
Postat av: Anonym

Bild på taton

2011-03-06 @ 16:06:46
Postat av: Anonym

anonym. ehh? hur fan ska jag veta att det inte va rosa ? han har tatuerat mig med rosa innan han bord eju veta vilken nyans rosa jag haft innan .. & han sa att dte va rosa för jag fråga .. ivanliga fall borde man kunna lita på sin tatuerare att dem vet vad dem gör .. HAN ska veta vad för färger han har som är rätt färg..Idiot..

2011-03-06 @ 17:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign