Mys!

Imorgon blir det mys i butiken ..Jag står & bakar just nu & vi kommer bjuda kunder på god fika imorgon :) Så kom!
lillans presentbod i Åstorp torggatan.

Annars sitter jag & planerar.. Ska börja hålla i "Butik party" hemma hos folk :) Vilket innebär att jag kommer gratis med massa fina prylar (kitschiga) & berättar om dem olika sakerna sen kan man shoppa på plats samma dag . :) jag har alltså då en liten mini butik med mig till varje party ..Låter detta intressant för någon så hör av er. Jag lär kunna stå på olika evenemang & typ som tjejkvällar med mera =)

Jag håller äntligen på att bli frisk nu,skönt.. Varit helt mör i kroppen nu i två dagar men  de blir bättre :)
I helgen har jag tråtbeställningar att göra med så det är fullt upp!
Kommentarer
Postat av: J

Varför vill du inte svara på vart du köpt klänningen i förgående inlägg? Du bryr dig inte ens om att godkänna kommentaren???

2011-03-31 @ 11:20:40
Postat av: bettyboom

whaat?:O

2011-03-31 @ 11:34:55
Postat av: Yoshi

hade lätt velat ha ett homeparty med sådana grejer! Låter helt fantastiskt.

Är ändå en bit till åstorp annars hade jag varit dagligen i butiken!

2011-04-12 @ 15:34:20
URL: http://trekvart.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign