REA!

Ja..Igår fixa jag & mamma hela nedanvåningen i butiken så vi kan ha rea där nere =) Rean börjar idag så åk dit & shoppa loss BILLIGT!

Idag är det snö överallt & jag pallar verkligen inte det ..Vore det inte för barnen hade jag inte gått upp alls idag ..Jag är verkligen ingen vinter människa alls .. Vill ha riktig vår & sommar året om helst ...
Man blir så deppig när man kollar ut & ser snö & grå himmel..Usch ..

Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra .. Man vill helst inte gå ut ..
Men jag vet vad DU ska göra & det är att delta i tävlingen jag har i bloggen just nu..

Direktlänk dit  http://bettyboom.blogg.se/2011/march/tavling-green-gate-mm.html
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign