Total...

bloggtorka.. Sorry ..
Hoppas ni står ut..Har ju mina tråk perioder :D

Vad händer ? Hmm är i butiken 3 dagar i veckan sen  hemma & myser med barnen..
Egentligen händer det inget men endå mycket på samma gång så man blir nog förvirrad när man väl ska skriva om det :D

Skulle behöva få mitt hår fixat då weavingen släppt typ överallt >.< Kan ju tyvärr inte göra detta på mig själv ..
Tråkigt ..

Tatueringsug som bara den med ,vill ju hinna göra en iallafall innan sommaren :/ Synd man inte är grym på det själv :P

Även sug på att göra om i hela huset samtidigt som jag vill flytta till ett annat .. ÅÅh drygt säger jag bara *^^*

Yes yes ..
Kommentarer
Postat av: Ullis

Hej en liten fråga, gör du fortfarande dreads och säljer?

Grymt imponerad av din tårtor!

2011-03-26 @ 12:07:16
URL: http://itsonlyrocknroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign