Ambulans!

Ojoj  två händelsefulla dagar .. Börjar med gårdagen...
Valborg &  vi hade gäster på kvällen =) Grilla & drack gott allmänt trevligt ..Mycket skratt blev det med & jag hade bakat goda bakelser som jag tyvärr inte fick någon bra bild på ^^

Idag va det andra bullar .. Jim va ute & BMXa (film på olyckan finns på fb haha) Han föll rakt på ryggen när han skulle trixa & det sluta med att det blev ambulans & sjukhus .. Såååå.. Men det va inget farligt som hänt tur det .. Han hade bara fått en rejäll jävla smäll.. Han kunde  knappt gå  ens.. BMX= BAJS *^^*

Har iallafall haft besök av zandra Johan  & Alexandra idag ,plus mina föräldrar bjöd på god mat så de va inte fy skam :) TACK Erica För du ställer upp!

Nu är Jim hemma igen & vi ska slappa i soffan =)
Lita bilder iallafall.

             

Kommentarer
Postat av: Erica

:) så lite så!! Vad gör man inte för sina vänner:)) Skönt att det inte var nån fraktur iaf!

2011-05-03 @ 17:57:00
Postat av: Zandra

Snygg min mor e. Och road Jim ser ut brevid Krister ;)

2011-05-04 @ 09:22:05
URL: http://zandraaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign