Lite allt möjligt!

Regn idag med,suck. Märks att man blev bortskämd med det fina vädret .
Jag har iallafall köpt café bord & stolar till där ute,blev fint . Va ju på Ikea & lite sådant innan idag ..Fick Jim att dricka kaffe ^^ Se bild nedan haha, fast han gilla det inte såklart.

Sen när vi kom hem kom Zandra & Tyramyra hit en sväng med :) Jag väntar mig nu en bild på Zandras skit .

Igår satt vi där uppe & kolla film "Man on fire" den är så bra!
Himla mysigt vart det iallafall & är lika sugen idag på att ha en riktigt mysig filmkväll med babe.

Imorgon blir det antagligen butiken igen & jobba . Jim är fortfarande inte bra efter BMX olyckan..
Lite tömning på mobilen dårå :)

        

Kommentarer
Postat av: Za§

JAA :D Ska jum oxå bli vuxen ;)

2011-05-04 @ 09:27:23
URL: http://zandraaak.blogg.se/
Postat av: Ella

Vilken fin blogg du fick:) Så härligt med en blogg som är sprängfylld med allt jag gillar :) Inredning, bakning, 50-tal, tattos och barn :) Härligt måste jag säga :)

2011-05-04 @ 10:03:54
URL: http://tvillingrockers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign