Regn!

Ja idag vart det inget höjdarväder direkt..Synd,jag som hade tänkt klippa gräset idag & längtat efter det :) Bara jag som gillar klippa gräs? *^^*

Jag får väl stå & tillverka barncancerfonds praliner idag så alla beställningar blir klara:) Fått sjukt bra respons & jag är verkligen glad över detta :) Vill du med hjälpa till? Kika på länken här  http://bettyboom.blogg.se/2011/may/hjalp-cancersjuka-barn-har-nu.html  Allt stöd är bra ! Länka gärna.

Får se hur länge pussmunnarna ska va eller om jag ska byta form senare :) Så man kan variera .
Idag ska jag även prova IGEN att göra macroner ..Vi får väl se,håll tummar & tår att jag lyckas ;D

Kolla min vän Anns blogg . http://attitudemom.blogspot.com/ 



Kommentarer
Postat av: Ann

Jag gillar verkligen ditt hår! Skulle vilja göra något kul med mitt med, men tycker inte att jag vågar ge mig på det nu, tappar hår och det är ovanligt risigt. Kan det bero på amningen tro? Nå ja i vilket fall som helst du har as grymt hår och jag sitter här med mina "tussar" och är mäkta avundsjuk! :P Tack för att du länkade, alltid kul och se om intresse finns för min blogg. :) Kram <3

2011-05-24 @ 09:45:22
Postat av: Mikaela

Vackra du :)

2011-05-24 @ 15:03:09
URL: http://meeelalee.blogg.se/
Postat av: Thina

Va långa dina dreads va! Mina gamla va åxå sådär långa men dom va nästan för långa...och inte super bra gjorda..dom jag har nu är kortare med kompackta. Men det är snyggt med så långa :-) Å du passar ju sjukt bra i dreads!

2011-05-24 @ 16:09:03
URL: http://thinas.bilddagboken.se
Postat av: Stina

Varför har du gjort så bara vänner kan se din bilddagbok? :(

2011-05-24 @ 17:48:25
Postat av: bettyboom

Stina, jag har gjort så för att vissa blandar sig i mitt liv mer än vad som är normalt :) sen sitter dem & kritiserar mig för det i bloggen tex anonymt då=)

2011-05-24 @ 20:51:27
Postat av: Jenneh

Hur får du din töjning att "titta" framåt? Haha, om du fattar? :P

Istället för att bara se sidan av öromsnibben så ser man ju smycket rakt framifrån..

2011-05-26 @ 20:44:01
Postat av: Bettyboom

Jenneh haha ja du tror att när man har stora hål blir det så plus mina öron är lite utåtstående i sig själv ^^

2011-05-26 @ 21:04:47
Postat av: Jenneh

Jag har 37mm på mina och dom är inte alls sådär, måste vinkla dom isåfall men det håller liksom bara en liten stund..Haha!

Tycker det var snyggt som du hade så är lite avis..

2011-05-27 @ 11:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign