Trädgård!

Jag skrev detta inlägg igår med men då vägra blogg.se spara det så ja.. Nytt försök nu *^^*

Igår va vi & shoppa lite sommarkläder åt barnen (behövs kan vara nåt att tänka på i present åt Benjy med )
Plus köpte present åt Benjy med :)  Köpte ett uppblåstbart minigolfset  :D Heltufft .. Plus halsband samt ring med svart döskalle .. Sen fickl han igår döcoola skor med oldschool motiv på *^^* ska försöka fota dem senare ..

Idag ska jag vara i butiken  www.lillanspresentbod.se  Nu ska jag försöka bruka allvar igen med viktnedgången .. Fuskar två veckor nu så haha .. Så tråkigt att gå ner i vikt =( Men det måste ju göras ..Några kilo till på mig så räknas jag som fettma.. Inte kul kanske..

Tog lite bilder på trädgården igår med.. Inga höjdar bilder,men vet några velat se =) Rosa & rött is the shit :P

    

Några iallafall ..  Måste ju även visa bild på mitt stora fynd jag gjorde  med :D Jag älskar sånna här fina korgstolar & velat ha en sådan  ett bra tag,men dem är så satans dyra nya.. Määäään, på loppis hittar man ibland saker vilket jag gjorde :D 100 spänn kosta stolen på bilden :D Helglad.. visst den behövs lackas om men det är ingen panik.. :)




Hailie va febrig nu igår :( Helt jobbigt när ens barn är sjuka .. Benjy vart pigg som vanligt ..Skönt..

 

Kommentarer
Postat av: Carolina

Shit vilken snygg korgstol, den gillade jag skarpt! Det rosa parasollet var ju skitcoolt, och lite kär blev jag i eran brunn med ;)

2011-05-09 @ 21:11:11
Postat av: Isa

Ser jättemysigt ut, känner en saknad efter trädgård. Någon gång blir det hus :)

2011-05-10 @ 00:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign