Blää!

Ja fixat nya färgern & ny header  nu som ni ser.. Dock blev jag jävligt dåligt inklippt haha *dör*.. Meen ska dona mer med det sen =) ska bli en finare header när den är klar..

Annars idag har jag  baka engelska scones .. Zandra med barn kom hit .. Fikade & slappa sen efter det gick vi ut en runda ,promenixade .. Sen när Zandra skulle hem  så skulle jag följa henne en bit men det sluta med att hon fick makt över mig & jag följde med hela vägen hem till henne.. Där va Julia & hennes mor.. Vi drack té & skratta åt zandras byxor :) Trevligt .

Sen får man reda på ännu mer falskt skitsnack som ska ha kommit från någon som aldrig ens träffat mig..
så ja mindre trevligt :) Men det är bara att ta med en nypa salt .

Igår börja jag träna igen..Gött..har ingen motivation egentligen men jag tvingar mig själv.. Tränade för en stundsen med så de är bra ! Nu jävlar . *peppapeppa* ska gå ner minst 10 kilo klumpiduns till sommaren !

Imorgon ska jag vara i butiken :) Sköönt.. vi har fortfarande tävligngar där om fina julklappar .. Man får vara med som kund & det är gratis :) Skit fina julisar!


Oh yeah!

Kommentarer
Postat av: Emm

Hej Electra.

Såg och läst att du i gjort om bloggen :)

Den bilden du har i headern är skit fin på dej! :)

Tänkte bara säga att det hade varit fint om du istället för den rosa färgen på bloggen ha den blåa färgen, dom bakgrunden på bilden med dej :) så behöver du ju inte "klippa" ut dej från den bilden utan bara ha den bilden som header ;)



Kram emm :)

2011-11-01 @ 21:34:49
Postat av: Miss Dior

Gillar den mer än den gröna designen :)



http://tilldetsistahjartslaget.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign