Farsdag & juligt!

Hej hopp!
Idag är det ju farsdag, så grattis till alla ansvarsfulla & kärleksfulla pappor! Men särskilt grattis till min pappa & min man <3

Igår gick jag & Benjy & letade efter en bra present till  Jim & vi hitta skor som jag hjälpte till med att betala hehe ;) sen hitta vi choklad som man kunde skriva egen text  med & plus ask. Vi valde I <3 U pappa  ^^
Benjy envisades om att få betala med sina egna pengar & det fick han =) Stolt unge !

Nu imorse väcke vi Jim med frukost & paketer plus benjy hade ritat en massa &  han ville ha nerskrivet på en lapp " Jag älskar dig pappa för du gör allt för mig, hoppas vi får kul imorgon" :) Gullunge. Jim gilla sina presenter.. Efter det begav jag mig till min pappa med en korg med godsaker.. Chokladskorpor ,chokladkolor, kaffe & glögg. :) det gillades .. sen åkte jag & mina föräldrar iväg & kolla i lite affärer.. Jag & mamma blev helkär i alla julgrejer så det blev lite sånt =) Jag har dessutom redan satt upp mitt & jag funderar även på granen redan haha ;) why not.Den är rosa & snygg endå så:)


Behöver fortfarande bra tips (och billigt) på hur man kan klä om en soffgrupp enkelt..?

Just ja om ni kollar på www.lillanspresentbod.blogg.se så här där en kategori där man kan shoppa via bloggen..Ni som undrar =) kika.

Kramhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign