Retro Blaster - X-mas Bash 2011 !

Fyfan vad jag är trött på vårt internet nu :( vill ändra bloggdesignen men ja .. Blaha på det .

på Lördag blire nog Retro Blaster - X-mas Bash 2011..Drygt bara att det börjar 9 på kvällen :O Man är ju inte "ung" mer..=) Ska dit med Linda Plinda isåfall:) Känns ont att spendera 250:- bara dock >.< Hoppas på att få sålt mitt mög tills dess :;)


Oh ja Linda kom hit idag , fika  & va ute & gick. Himla skönt med sällskap idag . Fruktansvärt tacksam att Linda bor så nära igen :)

Nä hejs sålänge.



Kommentarer
Postat av: Louise

Ååh, jag hade med velat gå på det. Men jag är på träningsläger hela helgen... Wild wax ska ju spela, det bästa bandet jag hört live någonsin! :)

2011-11-29 @ 18:14:34
URL: http://louiisea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign