Svar!

På lite frågor både från fejjan & här..

Jag har följt din blogg och bilddagbok under många åt. Har sett vänner komma och gå, så min fråga är varför vänskapen försvunnit till dessa eller om det bara är så att du inte skriver om dem? Tex Rebecka minns jag en som hette som du skrev mycket om.

Bra fråga :) här kommer ettt låångt svar..

Jag & rebecca har kontakt än men mycket händer på kort tid som kan få¨en förändrad helt som person. Jag har alltiod rebecca varmt om mitt hjärta & vi ses då¨& då dock för sällan såklart .

Men vi lever väl nu rätt skilda liv & så har det blivigt med många av mina vänner . Oftast hänger man inte med i mina svängar tyvärr & då är det svårt att hålla vänskapen i trim.. sen är jag nog en väldigt svår människa att vara vän med en l'ngre tid .. Krääsen är jag med dessutom.. sen råkan man göra ett fel så kan jag tyvärr inte glömma alltid & så har det även varit med många . Sen är det ju en del som tagit avstå¨nd för dem hellre är ute & festar & har " girlsnight " var & varannan kväll ;) Jag kan ju inte vara överallt . jag är mamma till 2 det tar mycket av min tid=)

Dock hoppas jag att dem jag har i mitt liv nu inte försvinner då tex Linda & jag har varit vänner sen 7an. & hon har bott i malmö några år & då har det varit svårt att ses .

Nu bor hon utandför kågeröd typ & nu ses vi ofta . Men hon har alltid funnits där för en. Hon har verkligen varit bättre vän till mig än vad jag har varit till henne . Hon betyder mycket

Sen zandra är ju mer eller mindre lika störd i huvet som jag & har sjukt roligt med henne..Vi har dock bara kännt varann i snart 2 år (oj redna?) haha oh vi båda har 2 barn =)

Så ja alla är olika & många växer ifrån varann.

 

vilken är den absolut bästa sommaren i ditt liv?
någoting du är väldigt svag för?

Oj svårt.. Jag har ingen favorit sommar f aktiskt . eller ja  möjligt den jag träffa jim på=) dock va de mer i slutet av sommaren .

Hm inom vad=)?men långt hår :)

Vilken färg vill du måla om dina luker till i köket?

Rosa ^^ Dock annan nyans :)


Kommentarer
Postat av: Zandra

jaaa <3 vi har så kuuul! O jag hoppas jag inte är en av dom som får va din vän en kort tid. Om de fortsätter såhär så kommer jag adlrig tröttna :D

Två år? Oj!

Tiden går snabbt när man har roligt ;)

2011-11-17 @ 09:37:06
URL: http://zandraaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign