Lillans presentbod Åstorp!

Tjoho.. Idag ska jag jobba efter kl 12..=) HÄRLIGT ! Gud vad jag älskar mina föräldrar !
Seriöst.. vissa dagar (nog alla dagar) så tänker jag på vilken jävla tur vi har som har dem..

Iallafall så lottar vi ut 2 olika hemliga julklappar till våra kunder fram till julskyltningen i Åstorp=) & det är inga dåliga julklappar. jätte fina ! En för barn & en för vuxen . Det är GRATIS att vara med. Dock sker allt på plats så man måste va i butiken  för att´vara med. :) Vilket jag anser att det är värt att ta sig dit för vi har allt möjligt & lite till.. Köp julklappar eller varför inte ett mysigt höst ljus & té ? :)

Idag bjuder vi kunderna på fika dessutom :) Håll öga på den nya bloggen för nyheter & bilder från butiken.

Torggatan 2 Åstorp .
www.lillanspresentbod.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign