Liv?!

Ursäka om jag låter deppig.. Egentligen är jag nog inte det utan jag har mer sug efter att leva & uppfylla mina drömmar & det går segt.. segt är nog fel ord.. Det går nästan inte alls..

Jag vill träffa nya människor lära känna nytt folk med samma intresse lr kanske rent av med helt annat intresse..
Vill ta tag i modellandet igen & jag vill kämpa mer för att bli burleskdansös.. (en va mina drömmar) Vill öppna klädbutik lr cafe.. vet knappt vart jag ska börja.. Men just nu är jag väldigt mycket fast i dåliga rutiner här hemma... Jag ä fast i soffan & orkar knappt göra nåt annat än att sitta & tycka synd om mig själv & äta massa strunt.. Vill träna & bli livglad.. Jag vill få ut så mycket av livet men jag kan inte på något konstigt vis.. identitetkris & tappat ite av gnistan för mina drömmar.. Jag känner att jag behöver stöd & hjälp från näsra & kära ,samtidigt som det känns som ingen riktigt förstår,.JAG hoppas iallafallpå att få tillbaka gnistan & börja kämpa mer igen .Så att jag även kan dela med mig av det här med er:) Hoppas ni förstår..

Ska försöka göra om bloggen med snart..

Kommentarer
Postat av: Ida

http://www.impulsedance.se/ har burleskkurser :-)

2011-10-25 @ 17:24:05
Postat av: Denise

Det låter ingen höjdare! Jag tycker du verkar vara en super härlig och go tös så jag hoppas du får tillbaka gnistan snart igen! Livet är ju tyvärr inte alltid en dans på rosor och ibland behöver man göra förändringar. Det kan ta tid och vara jäkligt jobbigt men helt plötsligt så är allt bra igen (även om det just nu inte känns så) Lycka till med allt snäckan!

2011-10-25 @ 21:24:22
URL: http://denssan.blogg.se/
Postat av: Alli

Hej jag har följt din blogg till och från i flera år, im no stalker men jag gillar din förändring på stilen och tycker nog att du är en av dom fränaste mammorna i Sverige :) känner totalt igen mig i detta inlägget och hoppas att du kommer igen. Burlesk är awesome, du hade passat ur fint som burleska :) H&K Alli

2011-10-25 @ 23:02:00
URL: http://allililly.blogg.se/
Postat av: Svärmor

Hej svärdotter!

Hoppas det blir bättre, ni har varit underbara

mot mej när allt varit tråkigt så tack vare er

hittade jag gnistan igen, jag finns här för dej

om jag kan vara till hjälp. Jag håller på med saker till barnen o så fort jag är klar vill jag gärna

hälsa på, saknar er.

Kram svärmor

2011-10-28 @ 13:44:33
Postat av: Anna Rasmussen

Hej.



Jag letade på din sida efter din e-post adress. Har lite att diskutera ang. detta inlägget. Du når mig på [email protected]

2011-11-07 @ 13:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign