Nej!

Ja denna blogg skulle inte vara för negativa saker egentligen ,men många undrar varför jag aldrig bloggar & vad som är fel egenligen..

Just nu är jag i en identitetkris .. Kan man kalla det så? jag vet inte vem jag är mer jag har förlorat mig själv helt just nu & känns som jag inte får ut det jag vill av livet ,

Då är blogga nog det sista man direkt tänker på..

Jag är helt enkelt just nu jävligt olycklig .Det värsta är att INGEN fattar iheller.

Jag kan må sjukt kasst pga dåliga köp..Nu har jag gjort två dåliga köp denna månad.. först en lampa sen en jacka ... Not funny .

Retar mig på att jag hittar inga byxor som funkar & knappt kläder som funkar & är snygga för denna årstid..önska jag ahde ett 10 par byxor eller något ..

Nä fy..

Kommentarer
Postat av: Maja

Känner igen mig! Man får förlora sig i höstdeppen, det är oundvikligt nu när det bara är mörkt och tråkigt. Tycker iaf ändå om din blogg!! :) Kram!

2011-10-19 @ 18:36:12
Postat av: Alice

Jag vet inte om det är till någon tröst, men det är tyvärr väldigt vanligt att man känner så nu när hösten och mörkret har dykt upp. :(

Känner själv likadant emellanåt, men det är bara att bita ihop och se glad ut. Ta en kopp varm choklad och kryp ner i soffan med en filt och en bra film.

2011-10-19 @ 18:39:04
URL: http://mirano-chan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign