Bygga naglar jaja!

Tjenix. Idag har vi varit i hyllinge & gått en runda samt handlat hem lite nödvändigt .
efter det blev det en snabb runda hem till Zandra & Johan ..Hailie har varit rätt otålig idag & gnällig .. Men nu sover hon..Sjukt trött.. Men iallafall, efter det gick vi en runda runt kvarteret (Hailie utan vagn) hon tycker det är kul att gå själv & vi vill slippa vagn så fort det bara går :) Så öva öva!

Nu den 24 september ska vi ha kalas här hemma då jag fyller år den 28e .. dem som kommer ,kommer har jag sagt innan så =) Tänkte efter kl 14:oo är det frittfram.

Nu ska vi glo film & jag sitter här med en påse Polly,mumma!

Gjorde naglar igår på Emmy med. Har fått hem riktig gel nu till uv lampan ..Dock tycker jag den blir lite liite gummiaktig fast den är klar .. Men , jag övar än!

Men jag erbjuder nu

Naglar - 200 :- & jag garanterar att jag   lagar OM dem skulle gå sönder av någon anledning gratis.
Hårförlänging weaving & äkta hår - från 1400 :-
Fotografering- 300 :-
Tårtro -20:-/bit www.svorono.se

Kommentarer
Postat av: Linda

MEEEN, då kan ju inte jag! när ska jag få fira dig dååå?

2011-09-17 @ 21:34:19
Postat av: bettyboom

Liinda din slhyyyna . Vi får ta de när du kan=) satte mest en dag bara sen får alla komma när dem viill

2011-09-18 @ 08:21:40
Postat av: Louise

Är intresserad av hårförlängning!

Hur länge sitter den?

Och hur vet jag exakta priset? :-)

2011-09-20 @ 12:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign