Födelsedag!

Jaha  ja, då sitter man här mitt i natten & har en jevla tandvärk ..Drygt.. snart är det väl dax att slänga ut ett antal tusen kr för att få väck det..Funkar inte i längden det här tyvärr.

Meen annars har det varit trevligt innan idag . Vatt hos svärmor & firat hennes Micke som fyller år idag .
Gjorde tårtor innan & praliner åt honom. Tårtorna gick åt på några minuter typ ;) kul=) Allatyckte dem va fina & alla åt vad jag såg.. Bra betyg ?=)

Sen byggde jag naglar på Emmy .Blev bra det med ...Ska försöka bygga på mig själv med ..

Lite bilder.

   
          

Kommentarer
Postat av: Malou

Snygg tårta! Du är verkligen duktig =)

Vad gör du naglarna i för material? Dom ser väldigt fina ut iaf=)

2011-09-04 @ 10:31:22
Postat av: Anonym

hrm.. ser inte ut som att det är du som gjort tårtan dock ^^

2011-09-04 @ 16:32:46
Postat av: BETTYBOOM

anonym nä det va mina barn som gjorde den

2011-09-04 @ 17:42:44
Postat av: Svärmor

Tack för att ni kom, du är bäst på tårta så fin och så god! Du e en så duktig svärdotter kram, svärmor

2011-09-07 @ 13:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign