Tack!

Kopierar en komentar jag fick för någon dagsen här som jag blev väldigt glad över :) S¨ånt piggar upp & får en att le. Så tack <3  (se text nedan)
Plus bjuder på en ny bild.. mitt hår har typ 30 nyanser röd/rosa färger.. Men det får va så tills nästa månad ..



"Hej!
jag har följt din bilddagbok (på den tiden) och din blogg i påtok för många år nu och aldrig någonsin kommenterat någonting.. jag antar att jag är en sån människa som tänker "äsch ingenting på internet gör skillnad vafasen"

men nu banne mej kände jag för att skriva nått, plötsligt infall.
Du är så fruktansvärt vacker, spelar ingen roll om du är höggravid, osminkad, antal kilo plus eller antal kilo minus.
arbetslös eller hard working woman.
du är alltid lika fin!

och du hör säkert det en miljon gånger om dagen men jag hoppas att du tar åt dej.
jag pendlar i vikt som en jäkla jojo oavsett om jag vill eller inte, och jag har haft 4 olika jobb på 3 månader men jag gillar läget, så är skiten med att vara människa.
och du unga fröken är vacker oavsett!
och du gör helt fantastiska bakverk, tillverkar helt underbara hårsmycken!
du tar super fina kort och jag skulle kunna mörda för din inredning och garderob!

dina barn, åh måste bara slänga in några ord om hur fruktans värt söta dom är, benjnys fräknar gör mej knäsvag och får mej önska att jag hade en dotter som han hade kunnat gifta sig med ;) haha!

nä nog tjatat tänkte bara så här lite på kvälls kvisten att jag skulle säga nått!

PUSS på dej du är fin!
(skriver inte med min "riktiga" blogg då jag är ganska knepig och blyg)"

<3

Kommentarer
Postat av: Blomman

snygg blogg...

2011-09-01 @ 21:00:51
URL: http://cupcakeanddremz.blogspot.com
Postat av: Stina

FAN VILKEN SNYGG FÄRG! Det där passar du verkligen i :)

2011-09-01 @ 21:04:39
Postat av: Sandra Ernst

riktigt snygg hårfärg !

2011-09-02 @ 01:36:38
URL: http://carnivalofsins.blogg.se/
Postat av: Thina

ditt hår har ju skit snygg färg! Påminner om färgen på en peruk i en affro affär här på min gata som jag alltid dreglar efter, och luggen blev skit bra :-) Du ser lugg är snyggast!



Rött är knepigt att få bra, jag har ju provat alla röda directions...sen minns jag aldrig vilken jag va mest nöjd med...

2011-09-02 @ 08:46:28
URL: http://thinas.bilddagboken.se
Postat av: Unn (Syndroma)

Fina, fina du! Det är helt makalöst men du blir bara finare och finare för varje dag som går.

2011-09-02 @ 23:12:34
URL: http://syndromas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign