Home!

Nu är jag hemma igen från Fina staden Stockholm <3
Fått träffa faster & kusin/barn mm :) Härligt . Fick himla goooood mat hemma hos min faster med .
Hon är så duktig på mat !

Sen idag vart det castingen . Det kunde väl inte gå bättre  egentligen tror jag? Haha .. Kändes bra ,skit trevliga .. komplimanger hit & dit så ja jag är glad & nöjd .. Sen får vi ju se :)

Jag är iallafall nöjd med stockholmsresan :)  Tack mamma & pappa för all hjälp & stöd !

Imorgon öppnar vi butikerna igen i Åstorp . *saknar* så jag hoppas ni kommer nu onsdag & torsdag & köper påskgodis & påskpresenter !

Torggatan 2 i Åstorp ..
Glöm inte vår butiksblogg  -->  HÄR  <---

Kommentarer
Postat av: jaha jaa

Gillar era butiker de e så söta o mysiga på nåt vis!

2012-04-05 @ 00:40:22
URL: http://www.nattstad.se/Jaha%20jaa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign