Wehoo!

Hoppas alla mår bra denna helg!

I helgen har det varit rätt segt .. Inte kunnat göra särskilt mycket ,mest tagit det lungt..Fick dessutom missa en av miona bästa vänners möhippa ;( Det kommer jag sura över länge .. (sura på mig själv & ekonomin) Hoppas hon hade bästa dagen <3 Snart gifter hon sig & jag ska göra tårtan :D Ska lägga allt jag har på den tårtan även om det är en mycket enkel tårta :) Den kommer bli tjusig!
Behöver färg till mitt hår .. Synd den är så satans jäkla dyr bara .. 129 spänn för en färg .. Så ja.
Hittat en skit fin klänning jag vill ha på bröllopet men det kommer kosta 800 :- med frakt ;( ;( ;( Så det får skita sig . Men den är så fin <3 Aldrig velat ha en klänning så mycket . Hade känts så perfa på bröllopet juh.
Från Daisydapper.com  699 kr plus frakt.. ååh.
Idag blir det nog plåtning :)
Kommentarer
Postat av: Sylwia

Klänningen är söt, fin färg min favvo :)

Dessutom du är så vacker och den skulle passat dig perfect...

Ha en bra söndag.

2012-04-29 @ 12:11:18
URL: http://www.facebook.com/sofotograf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign