Julbak!

Hej!
 
Idag bakar jag för full rulle. ska ha med inför julskyltningen imorgon =) Kom dit tycker jag.. vi har som sagt 15 % på ALLT =) kom kom.. torggatan 2 i åstorp.. startar kl 1.
 
Ja som sagt jag bakar.,. Julsnurror =) Mums ska de bli !
 
Mindre än en vecka kvar tills jag ska till Göteborg :D Jag har aaaldrig åkt buss själv så låångt . Jag hoppas jag hittar rätt buss i helsingborg bara ..Haha .. Vore typiskt mig annars ..
 
Väldans trött idag fast jag fått sovmorgon .. Drygt ..
Banjy & Jim är på bio just nu =)  Benjy ville inte gå med mig alls.haha han ville bara gå med sin pappa... Har blivigt deras grej nu tydligen haha :) Kul..
 
Nää baka baka. hejs.
 
 
Kommentarer
Postat av: Annie

Det kommer att gå så bra gumman :) <3

2012-12-02 @ 06:24:40
URL: http://luckybanannie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign