Barncancerfonden!

Tipsar & tjatar . Japp . vill hjälpa till så mycket det går iallafall! Vill du med kolla här  länk--> http://bettyboom.blogg.se/2012/january/hjalp-mig-sponsra-barncancerfonden.html <---länk..
Man kan bidra till något viktigt & endå få något gott för pengarna..
Det behöver aldrig vara mycket för att kunna hjälpa <3 tänk på det .. Barncancerfonden är en viktig fond!

*******************

Idag.. Ja det har varit en rätt seg dag idag fast jag endå haft att göra .. Zandra har varit här ..Vi gick till lekplatsen med barnen som vi nu ångrar djupt haha ., ALLLLLA kidsen va arga & böla samtidigt hela vägen hem .. INTE kul alltså.. Väl hemma ett tag sen lugna dem sig iallafall.. Hahah usch..

sen va jag ute & promenera lite.. Hem om till mamma & pappa ..Blev bjuden på mat *^^* Gött <3

Nu slappar jag med min latte ..

jag funderar på att ha en tävligt där ni läsare ska få göra en ny design till mig på bloggen.. Den som jag gillar bäst kommer vvinna ett litet pris tänkte jag.. Någon sugeen på detta kanske =)?

Oh ja jag gjorde ju även tårtbeställning igår =) .

Bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Designad av: SindreDesign